czwartek, 13 kwietnia 2017

Floral












Dostałam dużo pytań odnośnie tych rzeczy! Jestem w nich totalnie zakochana, ponieważ zaskoczyła mnie ich jakość. Obawiałam się, że zamówiłam kota w worku, ale jest lepiej niż się spodziewałam. Kilka razy mogliście już zauważyć spodnie na moim insta lub na blogu, bo post z nimi również się pojawił i szczerze mówiąc podoba mi się!
Ostatnio w moich stylizacjach jest dużo kwiatowych i delikatnych motywów. Chyba mój gust się nieco uspokoił. Pamiętacie golfy? Otóż przechodzę życiowy dramat, ponieważ robi się coraz cieplej i zadaje sobie pytanie JAK MAM TERAZ JE NOSIĆ? Muszę to przeboleć, ale będzie ciężko bo ja tak bardzo kocham swetry, w których mogę się zatopić :( Zaczynam pisać głupoty... Chciałabym zapowiedzieć coś ważnego! Otóż na blogu będą pojawiały się w większości zdjęcia stylizacji, inspiracji i nie tylko. Zamierzam się trochę rozwinąć kreatywnie, a ponieważ lato to idealna pora na takie cele, chciałabym, żeby mój blog inspirował!  




11 komentarzy:

  1. Uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się ubrania z kwiatowymi naszywkami, są świetnie i bardzo ci pasują :)
    Myślę,że o świetny pomysł lubię cieszyć oczy ciekawymi zdjęciami :*
    Wesołych Świąt już życzę :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow swietna bluza! Strasznie podobają mi się naszywki kwiatowe na ubraniach i chyba musze jakies naszyc ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne połączenie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatowe motywy są śliczne, świetne zdjęcia!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo ubolewam nad małym pożegnaniem z golfami. Zimą i jesienią nosiłam je nonstop. Na szczęście, są jeszcze golfy z odkrytymi ramionami, albo w formie sukienki. To najlepsza alternatywa! :)) Bluza całkiem fajnie wygląda!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam wszelkie swetry, szczególnie te, które wyglądają na mnie na "za duże". Śliczna stylizacja!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczy są świetne. Ale wiesz co? Jeszcze bardziej podobają mi się Twój włosy! Jak to robisz, że są takie piękne?? :D

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy zamówiłaś! spodnie są genialne!

    OdpowiedzUsuń