niedziela, 12 czerwca 2016

Bed


Znacie te uczucie, kiedy jedyne czego potrzebujecie to łóżko? Miejsce upragnionego odpoczynku, często pochłaniacz łez, ale również idealny przyjaciel na nudne dni. To jest właśnie moja definicja. Jest to dla mnie najważniejsze miejsce w pokoju, więc nie może przy nim zabraknąć czegoś mojego. Lubię zasypiać patrząc się na zdjęcia, wspominając sobie poprzednie wakacje, nucąc w głowie piosenki ulubionych zespołów, więc nie zapomniałam zawiesić wokół mnie takich "przypominajek".
Dbaj o to, by najważniejsze miejsce w Twoim pokoju sprawiało, że chce Ci się wstawać każdego dnia z myślą "to będzie dobry dzień" i ruszyć przed siebie z głową pełną inspiracji. Ostatnio moje łóżko to miejsce, w którym spędzam najwięcej czasu. Pogoda coraz lepsza, a ja coraz senniejsza. No cóż poradzić! W końcu mam więcej czasu, żeby poleniuchować bez wyrzutów sumienia, bo przecież co innego robić gdy nauki coraz mniej? W końcu. Stres od pewnego czasu jest moim nieodłącznym towarzyszem ale coś czuję, że niedługo to się zmieni.

Nawet nie wiecie jak bardzo robienie tych zdjeć poprawiło mi humor. Strasznie tęskniłam za takimi domowymi sesjami i szczerze muszę powiedzieć, że takie lubię najbardziej. Życzę Wam miłego tygodnia, good luck! No i oczywiście zapraszam na moje media społecznościowe! Snapchat: Polish_blogger oraz Snapbloggers i oczywiście Instagram: hi_hania. 



2 komentarze: