sobota, 5 marca 2016

Photo edit.



Dostaję ostatnio sporo pytań odnośnie edycji zdjęć więc postanowiłam w końcu napisać o tym post. Jeśli obserwujecie mnie na snapchacie pewnie już wszystko wiecie, ponieważ kiedyś o tym mówiłam,  ale chętnie wyjaśnię wszystko jeszcze raz.

 Zdjęcia, które widzicie na Instagramie edytuje w programie VSCO CAM (o edycji zdjęć na bloga wspomnę w innym poście).  Aplikacja jest jedną z moich ulubionych i używam jej cały czas! Korzystanie jest bardzo proste i przyjemne ze względu na prosty design. Możesz kupić efekty jak i pobrać niektóre za darmo. Tym sposobem znalazłam swoje ulubione efekty HB1 i HB2. HB1 rozjaśnia i daje (jak ja to nazywam) świeżość dla zdjęcia, natomiast HB2 jest bardziej grungowy i uwielbiam go.

Dla mnie zdjęcia edytowane w vsco cam zyskują naprawdę ciekawy wygląd. Pamiętajcie, żeby nie przesadzać z danym efektem (za mocne podkręcenie wygląda źle więc polecam ustawiać intensywność na 7-9). Pokombinujcie również z innymi opcjami jak rozjaśniania i kontrastowanie. Mam nadzieję, że rozwiałam wszystkie wasze wątpliwości co do edycji zdjęć. Miłego weekendu i powodzenia :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz