czwartek, 25 lutego 2016

Confidence


Nigdy nie pisałam czegos od siebie, czegos o czym myśle. Jestem osobą, która nie mowi o tym co czuje, ale są sprawy w których mam duzo do powiedzenia. Jedną z nich jest pewność siebie. Jestem pewna siebie i wszyscy z mojego towarzystwa doskonale o tym wiedzą. Oczywiscie szanuje osoby nieśmiałe jednak czuje sie nieswojo przebywając z kimś, kto raczej nie rozmawia z innymi i w nic sie nie angażuje. Jest to zupełne przeciwieństwo mnie wiec dlatego pewnie trudno jest mi to zrozumieć. Nie licze na to, że zmienisz swoje podejście po przeczytaniu tego posta, jednak jesli jestes osobą zamkniętą w sobie to uwierz, że warto się otworzyć!




Najgorszy jest strach przed opinią innych. Znajdź w sobie coś z czego jesteś dumna albo co Ci się w sobie podoba. To pierwszy krok do polubienia samej siebie. Nie wymagaj czyjejś akceptacji jeśli sama siebie nie akceptujesz. Przez nieśmiałość traci się bardzo dużo pewnego rodzaju szans. Boisz się wziąć w czymś udział przez strach przed kompromitacją? No i tu wychodzę na hipokrytkę bo sama boje się mówić o swoich zainteresowaniach dla znajomych, jednak zdaję sobie sprawę z tego, że muszę poprawić swoją samoocenę i stopniowo odkrywać bloga przed ludźmi z mojego otoczenia, bo jak na razie nikt o nim nie wie. Nie trać czasu i pozwól sobie zrobić coś nowego, poznać coś nowego, otworzyć się. Powodzenia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz