piątek, 25 marca 2016

Be yourself


Od dłuższego czasu zwracam uwagę na dziwne zjawisko. Na początku zupełnie tego nie zauważałam, ale teraz jest to dla mnie już męczące. Chodzi mi o brak jakiejkolwiek oryginalności. Każda dziewczyna ubiera się tak samo i co najgorsze, zachowuje się tak samo. Stworzono pewnego rodzaju wyidealizowany wzór dziewczyny, do którego wszystkie dążą. Każda chce wyglądać jak laska z tumblra, ulubiona youtuberka czy jakaś celebrytka. Start pack ''jestem jedyna w swoim rodzaju'' czyli czarno biała szafa, iphone, drogie buty i brwi na pół czoła. Zaczęłam o tym myśleć gdy  dostałam bardzo ciekawą uwagę (powiedziałabym, że nawet komplement) dotyczącą mojego sposobu ubierania. ''Nie ubierasz się jak inne dziewczyny''. Niezwykle miło było mi to usłyszeć, ponieważ właśnie do tego dążyłam. Sama ustaliłam sobie idealny wzór, do którego chcę dążyć. Nie mam zamiaru tonąć w morzu oryginalnych ludzi. Bądź sobą nie tylko charakterem, ale też ubiorem. Może wydawać się to płytkie dla osoby, która nie zrozumiała o czym piszę, ale mam nadzieje, że w jakiś sposób wytłumaczyłam to dla każdego.

Powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz