środa, 3 lutego 2016

New Hair




Jak widać (jeśli cokolwiek widać) trochę się zmieniło. Na nowy rok postanowiłam rozjaśnić swoje włosy i zacząć bardziej o nie dbać. Jak wiadomo rozjaśnianie bardzo je osłabia więc pielęgnacja jest niezbędna! Czuje się bardzo dobrze jako ''półblondynka'' bo w końcu moje włosy są inne a ja uwielbiam zmiany. Dlaczego użyłam słowa półblondynka? Bo jak widać nie rozjaśniłam całych włosów. Rozjaśniałam metodą sombre, czyli ombre przechodzące pasemkami w górę.

Jednak nie mam zamiaru pisać tylko o swoich włosach. Mam ferie... A raczej koniec ferii. No cóż. Miałam dużo planów, dużo nauki i oczywiście nic z tego nie zrobiłam. Nie potrafię być tak aktywna jak jestem w czasie normalnego tygodnia nauki. Nie umiem usiąść i się do czegoś przyłożyć i nie odkładać tego, ale trudno jest się nad czymś skupić podczas pobytu w górach! Myślę jednak, że potrzebny jest mi taki wypoczynek a przejmowanie się szkołą zostawię na potem :)

A więc jak Wam mija tydzień?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz