czwartek, 12 maja 2016

Red jeans



Hi suns. Dziś przygotowałam dla Was stylizacje, która jest idealnie w moim stylu. Lubię przełamywać delikatne ubrania mocnymi dodatkami a w tym przypadku jest to kurtka. Jest bardzo duża chociaż jest w moim rozmiarze. Kurtka ta należała do mojej mamy i zgaduję, że ma ponad 25 lat i w czasach kiedy była ona kupowana, takie duże rękawy były po prostu modne! Dla mnie to się bardzo podoba i jest to jedna z moich ulubionych kurtek. Wybrałam również ciekawą szkocką spódnicę, która również była mojej mamy. Szczerze to uwielbiam takie rzeczy od mamy bo jak to się mówi, wszystko już było a moda wraca. 
Bardzo podoba mi się miejsce, w którym zrobiłam zdjęcia. Mogę Wam zdradzić, że był to kiedyś basen ale jak się urodziłam to nie był już czynny. Nawet chodziły legendy, że budynek jest nawiedzony, a ja mając 7 lat musiałam przechodzić obok tego strasznego miejsca wracając ze szkoły!  No cóż nawiedzonym budynkiem to on raczej nie jest ale ciekawym miejscem na zdjęcia jak najbardziej.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz