czwartek, 12 maja 2016

Red jeans



Hi suns. Dziś przygotowałam dla Was stylizacje, która jest idealnie w moim stylu. Lubię przełamywać delikatne ubrania mocnymi dodatkami a w tym przypadku jest to kurtka. Jest bardzo duża chociaż jest w moim rozmiarze. Kurtka ta należała do mojej mamy i zgaduję, że ma ponad 25 lat i w czasach kiedy była ona kupowana, takie duże rękawy były po prostu modne! Dla mnie to się bardzo podoba i jest to jedna z moich ulubionych kurtek. Wybrałam również ciekawą szkocką spódnicę, która również była mojej mamy. Szczerze to uwielbiam takie rzeczy od mamy bo jak to się mówi, wszystko już było a moda wraca. 
Bardzo podoba mi się miejsce, w którym zrobiłam zdjęcia. Mogę Wam zdradzić, że był to kiedyś basen ale jak się urodziłam to nie był już czynny. Nawet chodziły legendy, że budynek jest nawiedzony, a ja mając 7 lat musiałam przechodzić obok tego strasznego miejsca wracając ze szkoły!  No cóż nawiedzonym budynkiem to on raczej nie jest ale ciekawym miejscem na zdjęcia jak najbardziej.



Na koniec mała letnia wishlista! Trochę w moim stylu, ale starałam się wybrać coś co każdemu przypadnie do gustu :) Napiszcie oczywiście w komentarzu, które ubranie najbardziej się Wam podoba :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz