czwartek, 23 lutego 2017

geek


Hejka! Ostatnio bywa u mnie dosyć zabawnie i snapowicze pewnie to dostrzegli. Chociaż w sumie co oznacza u mnie "dosyć zabawnie"? To, że każdy problem zlewam żartem i to jest o wiele lepsze niż ubolewanie nad samym sobą. Jest dobrze. Jest stabilnie. Jest zabawnie. To tyle z tego jak się trzymam. Jeżeli jesteście ciekawi, co się u mnie dzieje zapraszam na snapa polish_blogger, bo niestety zauważyłam, że nie umiem się rozpisywać o swoim humorze czy o tym jak się czuję. Sprawia to, że zaczynam się dołować tym jak nudno potrafi u mnie być,  a jak wiadomo za nudą nie przepadam. Łatwo mi jest określić charakter innych po jednej rozmowie, a nie potrafię określić swojego, żyjąc ze sobą prawie 18 lat. To wszystko jest chyba spowodowane tym, że nie lubię egoizmu i sama tą cechą raczej się nie wyróżniam, a życie ostatnio pokazało mi, że egoizm nie zawsze jest zły. Przytoczę tu słowa mojej nauczycielki od niemieckiego "każda negatywna cecha może stać się pozytywną". To zdanie dało mi sporo do myślenia. Teraz pytanie, kiedy i jak być egoistą? Muszę Was zawieść, ponieważ nie ma odpowiedzi na to pytanie. W każdej sytuacji jest za dużo indywidualizmu, żeby odpowiedź dla każdego była taka sama. Powiem tylko, że bycie egoistką było dla mnie bardzo trudne. Nienaturalne? Ale wydawało mi się to ostatnią deską ratunku dla mojego szczęścia. To chyba najbardziej spontaniczny post w moim życiu...

A no i tak. Obcięłam włosy! To taki mały przełom u mnie, ale myślę, że mogłabym się o tym rozpisać w oddzielnym poście co o tym myślicie? Tym czasem mała inspiracja ode mnie, bo ostatnio usłyszałam, że inspirowanie mi wychodzi! No i klikamy 😈!

Sweater            Skirt           Glasses


25 komentarzy:

  1. boska spodnica xx
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega okulary! :)

    Pozdrawiam:*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle genialny post ! Masz racje nie warto sie dolowac:D Ja czesto tez obracam cos w zart i jest o wiele lepiej :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ten styl tak do ciebie pasuje, że się napatrzeć nie mogę aaaa ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu również obracam jakiekolwiek zdarzenie, sytuację w żart i pasuje mi to. Nie przejmuję się wtedy co ktoś powie na mój temat. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! i od razu jakoś tak lżej się robi ^^

      Usuń
  7. Ślicznie Ci w takich włosach! Super zdjęcia :)

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wspaniałe plakaty. A co do wpisu...egoizm jest nam bardzo potrzebny. Warto się go nauczyć i stawiać siebie na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna spódniczka, chętnie poczytam o twojej zmianie fryzury bo sama czasami mam na to ochotę ale obawiam się że mogę żałować po jakims czasie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta nauczycielka od niemieckiego bardzo dobrze powiedziała , warto usunąć wszystkie nasze zmartwienia zamieniając je w zaletę, coś pozytywnego! Super spódnica i sweterek!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz w nowej fryzurze ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie ci w tych włosach! Super zdjęcia <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba jednak jestem trochę egoistyczna, ale uważam, że niekiedy czasem warto pomysleć o samej sobie. Nowa fryzura jest świetna! Bardzo do ciebie pasuje.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. myśle, że ważne jest nie przejmować zbytnio opinią niektórych osób, a co do zdjęć to ślicznie Ci w takich krótkich, poza tym poszło na szczytny cel :)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w nowej fryzurce! Spódnica to cudo ♥
    Nauczycielka od niemieckiego ma świętą rację, dużo wad można szybko zamienić na pozytywy :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. egoizm może być też zdrowy. Tak na prawdę każdy z nas jest gdzieś tam egoistą. W mniejszym czy większym stopniu. Tylko nie koniecznie się do tego przyznajemy. Co do stylizacji jest fajna. Nie widziałam cię w długich, ale w krótkich włosach ci fajnie. A pomysł ze zrobieniem o tym oddzielnego postu wydaje się bardzo ciekawy. Pozdrawiam

    // agentgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W krótkich włosach jest Tobie o wiele lepiej, jak było w długich.
    Piękna stylizacja, ten sweterek mnie oczarował!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się twój styl! Jest taki wyjątkowy i bardzo ci pasuję! Naprawdę :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń