poniedziałek, 5 grudnia 2016

Gift ideas

No i zaczęło się. Świąteczne ozdoby i ten cały zimowy klimat. Od kilku lat moja ekscytacja związana ze świętami maleje, ale chcę żeby w tym roku było inaczej! Już zaczęłam się mniej więcej do nich przygotowywać i chciałabym podzielić się z Wami moimi pomysłami. Oczywiście pomysłami na prezenty. Są to przedmioty, które dostałam lub uważam, że są świetnym pomysłem. Mam nadzieję, że zainspiruję Was chociaż trochę i, że ten post okaże się pomocny 😊
1. Świeczki! Jest to bardzo uniwersalny prezent, który spodoba się dla większości osób a zwłaszcza tej damskiej części. Ja swoje zakupiłam w Primarku i wyglądają przeuroczo ale polecam Wam poszukać również na goodies.pl

2. Ozdoby do domu. Najwięcej można zrobić z ramkami. Zazwyczaj same w sobie nie są ciekawe, ale gdy włoży się do niej wspólne zdjęcie to nabierają sensu! Moje kupiłam na flyingtiger.coml

3. Biżuteria. Ja jestem maniaczką chokerów więc oczywiście jak najbardziej je Wam poelcam! Idealny upominek na klasowe mikołajki. Ja najbardziej polecam te z Zaful i Gamiss

4. Perfumy. Według mnie mgiełki z VS to najlepszy pomysł jeśli nie chcesz przepłacać, a mieć pewność, że prezent się spodoba.



5. Moją ostatnią "kobiecą" propozycją są kosmetyki i kosmetyczne gadżety. Dobra rada: Wybieraj jedną porządną rzecz niż dużo bzdurek. Bardzo przypadły mi do gustu pędzelki z Sammydress. Bardzo ładnie wykonane i zaskakująco porządne. Jeden z nich odrobinę mnie zawiódł ale mimo to jestem zadowolona! Co do kosmetyków idealną propozycją są paletki lub jeden droższy, ale wart swojej ceny produkt. 
Jedyny pomysł na jaki wpadłam to muzyka! Specjalne wydanie płyty ulubionego artysty. Uwierzcie, że jest to o wiele przyjemniejsze niż kilka pościąganych utworów. No i słuchawki! Moim numerem 1.  są te od Apple, ale specem nie jestem i wiem, że istnieje wiele lepszych i tańszych słuchawek jednak ja polecam te.

17 komentarzy:

  1. Dla niej ❤️�� Wezmę wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wreszcie pojawił się post. Nie mogłam się doczekać odkąd mówiłaś o tym poście na snapie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa mam tą paletkę z I heart makeup I jest rewelacyjna! <3
    Ogółem post jak zawsze świetny! :*

    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na prezenty! Te ramki są śliczne. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjecia jak zwykle ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą paletkę i jestem z niej mega zadowolona, mam nadzieję że będzie służyć tobie tak dobrze jak i mi :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za takimi słuchawkami i mój chłopak też. Wolę te z gumeczkami, więc jakbym mu miała jakieś kupić to te inne. Jedyne co mi przychodzi na myśl to koszulka z jego ulubionym zespołem (linkin park):D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam produkty ze sklepu Tigera, jeśli ktoś nie wie co kupić, zawsze polecam mu ten sklep, zawsze coś się tam znajdzie :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje.
    Jestem pewna, że skorzystam z nie jednej z nich poszukując prezentów dla koleżanek!

    Zapraszam także na mojego bloga:
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne propozycje. Tę czekoladową paletkę sama bym chciała zwłaszcza, że pojawiły się w Rossmannie :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeczki i każdego bym nimi obdarowała jeśli mogłabym ;) To idealny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje, na pewno z nich skorzystam. Też uwielbiam wszelkiego rodzaju naszyjniki, a w szczególności chokery. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłów na prezent jest mnóstwo! Trzeba się dobrze zastanowić :)
    www.roxvna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby jest tyle prezentów w zasięgu ręki, a i tak to takie trudne...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Oprócz paletki, której potrzebuję do zbiżających się połowinek, nic z podanych damskich prezentów chyba by mnie nie ucieszyło i to mnie trochę obawia, bo to może oznaczać że nie jestem dziewczyną xD i mam mały niedosty w związku z prezentami dla Niego, bo aktualnie czegoś szukam dla chłopaka ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń