piątek, 18 listopada 2016

Badly | Skirts by Stylewe

 Ostatnio nie działo się u mnie za fajnie... Jeszcze niedawno cieszyłam się, że nie dopadła mnie jesienna depresja ale teraz sama się nad tym zastanawiam przy kubku ciepłej herbaty. Doszłam do tego, że to nie pora roku ma wpływ na mój aktualny stan ale bardziej to, że jestem ostatnio roztrzepana. Słuchajcie, czas się ogarnąć. Za dużo błędów popełniłam podczas mojego nieogarnięcia. Dosyć smutasów. Jutro mam połowinki! Mimo mojego wrażenia, że każdy chce zmniejszyć moją ekscytację związaną z tym wydarzeniem ja się nie daję i trzymam się twardo! Niby jeden wieczór,  ale gdy mam okazję się wystroić to wiadomo, że się cieszę!

Może coś o outficie? Nie byłabym sobą, gdyby w mojej stylizacji nie było czegoś z szafy mamy ale tym razem poszłam o krok dalej! Szafa... brata, i oczywiście mowię tu o moro kurtce. To chyba jasne, że się w niej zakochałam. No i buty... W końcu zaczęłam na nie zwracać uwagę. Kiedyś były dla mnie nieistotne, teraz dodają smaczku. Zaskoczę Was! Mają z 30 lat i są mojej mamy... pomocy. Tworząc ten look kierowałam się czymś dziewczęcym więc wybrałam spódnicę! Mimo, że do dziewczęcych ubrań mi nie po drodze to spódniczki wkładam chętnie ale wolę nadać im mocniejszego klimatu. Kilka propozycji spódnic ze strony StyleWe.com ode mnie znajdziecie na dole! Pewnie gdy czytasz ten post ja wcinam przystawki na połowinkach 😈 Miłego weekendu sun's!

Grupa na fb | snap: polish_blogger/snapbloggers | instagram | ask | vinted











22 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, bardzo nietypowa :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz, masz ślicznie włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak nas też dopadła ta jesienna depresja :/ Nic się niechce, ponieważ wstajemy rano- ciemno wracamy ze szkoły- ciemno. Ech na szczęście trafiłyśmy na ten post ! :D I teraz postaramy się już zmotywować do działania :) Właśnie planujemy na blogu nową świąteczną serię w, której będą świąteczne przepisy, DIY itp :) Zapraszamy ^^ Genialna stylizacja bardzo nam się podoba biżuteria :) Psiak słodki ! *-* Świetny wpis, wręcz idealny. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudowne zdjecia! Uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie wyglądasz, ta kurtka jest genialna!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka świetna, a na buty nie powiedziałabym ze maja 30 lat! Mega ci w tej stylizacji i masz piękne włosy, pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna z charakterem stylizacja. Bardzo podoba mi się kurtka ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się tego typu buty z takimi uroczymi skarpetkami! Szkoda, że nie mam odwagi się tak ubrać :/ Moja szafa wieje ostatnio nudą... Ale może mnie zainspirujesz do zmian. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    www.mrkulfon.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja, a co do kurtki brata, wygląda cudownie! Te dodatki są piękne.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja bardzo mi się podoba ;8
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja a zwłaszcza kurtka brata która jest wprost prze boska. :)
    MÓJ BLOG-KLIK


    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć starszego brata! Podbierałabym mu np właśnie takie rzeczy :)
    Niestety mam 2 młodsze siostry :/ Fajny post i ładne zdjęcia! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zdjęcia są powalające! Ja nie daje się "jesiennej depresji" :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ---> http://melulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hania jestem pewna, że pokonasz jesienną depresję, tryska od Ciebie tyle pozytywnej energii że musisz dać radę! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem po prostu jesienna atmosfera wpływa na nasz nastrój, wierzę, że dasz sobie radę i pokonasz swoje problemy, dodatkowo podoba mi się Twoja stylizacja i piesek jest świetny! Widać, że on jest szczęśliwy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesienną depresją wyleczy świąteczna atmosfera! Cudne zdjęcia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń