wtorek, 25 października 2016

Autumn | HAUL

Czy to już ta wspaniała pora roku? Jesień poprawia swoją opinie u mnie tylko kilkoma faktami:
❁ mogę w końcu nosić swetry,
❁ bez wyrzutów mogę oglądać seriale,
❁ nie mam poczucia winy za to, że nie wychodzę na podwórko ponieważ pogoda jest jaka jest,
❁ mogę stworzyć super dołującą jesienną playlistę bez martwienia się o to czy na prawdę jestem smutna czy po prostu mam ochotę na takie piosenki.
Jesienna depresja jeszcze mnie nie dopadła, ale niestety muszę podkreślić JESZCZE. Postanowiłam na zapas poprawić sobie humor i zapełnić swoją szafę jesiennymi rzeczami a pomogły mi w tym Sammydress oraz Zaful. Swetry, swetry i jeszcze raz swetry! Nigdy za dużo! Więc mimo, że moja kolekcja jest już pokaźnych rozmiarów postanowiłam dokupić następne dwa, które były strzałem w dziesiątke!  Fioletowy skradł moje serce krojem i stylem a granatowy w paski tym jak bardzo jest wygodny, cieplutki i uniwersalny. Długa koszula wyglądająca jak piżama również mnie urzekła tym jak ładnie wygląda na osobie. Zaskoczyło mnie to, że te rzeczy są z na prawdę świetnego materiału! Przyjemne, wygodne i o to chodzi. Wybrałam również coś na leniwe dni czyli bardzo luźne spodnie w paski i dużą koszulkę z... palmą. Mówiłam, że lubię palmy? No i najlepsze zostawiłam na koneic czyli porwane mom jeans. Jestem z nich bardzo zadowolona. Możecie sami zobaczyć jakie są genialne. Interesuje Was makijaż, który mam na zdjęciach? Na Waszą prośbę mogę zrobić o nim post! Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie i oczywiście snapie polish_blogger! 
Koniecznie zaobserwujcie bloga snapbloggers oraz polajkujcie nasz fanpage! To tyle na dziś buziaki ♥︎





16 komentarzy:

  1. hehe no tak jesień też ma dużo plusów, a nie same minusy :) Chociaż uwielbiamy nosić crop topy i krótkie spodenki to nie pogardzimy też sweterkami i bluzami hehe ^.^ Super wpis kochana! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudne! Najbardziej podoba mi się ten 1. Ja nie przepadam za jesienią i chyba nigdy jej nie polubię. Wszyscy piszą, że są wtedy kolorowe liście, ciepła herbata, ale mnie to niestety nie pociesza. :/
    Fajny post!

    Zapraszam na swojego nowego bloga!
    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuchy !
    Pozdrawiam
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ubrania. Ja uwielbiam jesień ale jeśli jest ciepła i kolorowa a nie zimna i deszczowa.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam swetry! Pięknie <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowy sweter wygrywa wszystko ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. superowy wpis! oo tak, zrób post o makijazu!


    pozdrawiam i zapraszam :* nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny post! oby takich wiecej!
    juliamelnyczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam to już gdzieś.... :3 ten sweter to mój must haves!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletowy sweterek faktycznie jest cudowny!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jesień! Masz przecudny makijaż, koniecznie zrób o nim post <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna notka, bardzo podoba mi się ten sweterek, jest boski. Pozdrawiam cieplutko.
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty to robisz, że nawet zwykły haul, których nie lubię oglądać nigdzie indziej u Ciebie jest super postem?
    Chyba mamy podobny gust bo sama otrzymałam ostatnio moją paczkę z tą samą koszulką z palmą, uwielbiam ją haha! <3
    carolinecupcakecc.blogspot.com
    Cieplutkie pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia jak zawsze! Mega sweterek ♥

    http://oliwka-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń