wtorek, 6 września 2016

All about choker | ZAFUL

Chokery to jeden z niewielu trendów, które aż tak polubiłam! Idealne dopełnienie stylizacji i przyciągnięcie uwagi przez to, że jest to nietypowy rodzaj naszyjnika. Dla tych, którzy nie wiedzą chokery królowały w latach 90 i teraz trwa ich wielki powrót. Są to zazwyczaj dwie splątane żyłki różnych kolorów. Jednak teraz nazwę choker przejęły również naszyjniki z rzemyków. Niezwykle proste do zrobienia a raczej zakupienia w każdej pasmanterii. Jak je nosić? Zapleć raz lub dwa i zawiąż na supełek lub kokardkę. Owe rzemyki w urozmaiconej wersji można oczywiście zakupić w internecie. Ja uwielbiam te ze strony ZAFUL. Wytrzymałe i przede wszystkim przepiękne! Do obu wrzucam linki tutaj:

KLIK                            KLIK

 I oto moje ulubione naszyjniki. Do tego najprostszego żyłkowego doczepiłam srebrnego lewka (mój znak zodiaku) i uważam, że wygląda to jeszcze lepiej. Wszyscy myślą, że to pies ale nieważne! Bardzo podoba mi się to, że rzemyki z ZAFUL są zakończone metalem, który nadaje nieco walorów. Wygląda bardziej hmmm... elegancko? Nieważne! Ja chokery uwielbiam nosić do wszystkiego i bardzo mi to odpowiada. Jedna rada! Nie nakładajcie ich zbyt wysoko. Wygląda to wtedy jakbyście miały strasznie krótką szyję. To byłoby wszystko! Do zobaczenia :*


Gdy podasz ceny podlinkowanych rzeczy Twoj blog moze pojawic sie w następnym poście jako jeden z trzech wybranych! 💕 xoxo

31 komentarzy:

  1. Fajna sprawa z tymi chokerami, ja jednak mam wrażenie, że mam dla nich zbyt krótką szyję... ;)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a przed chwilą właśnie obejrzałam snapki jak otwierałaś paczke z chokerem ;) też je uwielbiam są świetne <3

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz żałuję, że nie zamówiłam.Wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane.
    Bardzo lubię nosić chokery, te twoje są bardzo ładne.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio dostałam paczkę z tej firmy, estem zadowolona. Ślizna bluzka :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja reż polubiłam chokery też w sumie tylko to jestem wybredna ;)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj wlasnie dostałam paczke od tej firmy, super wybralaś chokery!

    buziaki, mam nadzieje ze wpadniesz:*
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tego typu naszyjniki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Chokery są prześliczne! Kto by pomyślał, że zwykły rzemyk zrobi kiedyś taką furorę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. My też mamy choker z zafula, jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku nie byłam do nich przekonana, jednak z czasem i mi się spodobały. Jakiś czas temu sobie zamówiłam i teraz tylko czekam, aż do mnie dojdą ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chokery są dobrym podkreśleniem całej stylizacji i mam w planach sobie zakupić :)
    MÓJ BLOG-KLIK <---Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam na snapie Twoją przysyłkę. Jestem dosłownie zakochana w tej bluzce! Wyglądasz w niej świetnie <3 Chooker oczywiście też spoko, sama ostatnio non stop je zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się moda na chokery. Nadają one fajny charakter stylizacji.
    PS. Ceny to 1,56 $ i 2,41$.
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też czekam na moje chokery z zaful <3 poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne chockery, twoja bluzka jest przepiękna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio sama pokusiłam się o zestaw choker'ów i nie żałuję. Są świetnym dopełnieniem stylizacji :) Poklikałam 2,41$ i 1,56$ :D

    to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy :) Szkoda, że nie pokazałaś bardziej bluzki :( Jestem ciekawa jak wygląda. Sprawdziłam na chokery stronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sama planuje je zakupić :D bluzka super :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te chokery, prawdę mówiąc, można je bardzo łatwo zrobić. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy trend.
    Fajna sprawa, że ludziom się takie rzeczy podobają.
    Ale ze wstydem muszę przyznać, że nigdy wcześniej o tym nie słyszałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/09/marvel-tag.html

      Usuń
  22. chokery są świetne, dobrze ze powróciły z lat 90 :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście uwielbiam chokery, noszę je już od stycznia, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam je u modelek takich jak Taylor Hill czy Jasmine Tookes.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie :)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Są świetne, sama zamierzam sobie podobne zamówić :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzemyki !
    Pozdrawiam,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń