wtorek, 26 lipca 2016

Romwe OOTD

Już dawno chciałam Wam pokazać jakiś outfit! Z pomocą przyszła mi firma ROMWE. Większość z Was pewnie ją kojarzy :) A więc przejdźmy to outfit'u.
Wybrałam rzeczy , które od razu rzuciły mnie na kolana. Do pasiastej bluzki z nietypowym kołnierzem dobrałam, ostatnio bardzo rozchwytywane, mom jeans. Co do butów postawiłam na wygodne sandałki. Nie byłabym sobą gdybym nie dodała jakiejś ciężkiej biżuterii . Normalnie nie łączy się srebra ze złotem, ale jednocześnie i kolczyki i pierścionki jakoś do siebie pasują. Często pytacie mnie o to co mam ostatnio na szyi. Po prostu rzemyk. Jednak jeśli nie lubicie takich mało eleganckich dodatków, możecie zakupić taki z bardzo gustownymi złotymi zakończeniami. Na dole wrzucam Wam linki do wszystkiego i byłabym bardzo wdzięczna jeśli byście w nie trochę poklikali ^^ Mam nadzieję, że podoba Wam się to co przygotowałam i oczywiście piszcie co najbardziej Wam przypadło do gustu! Miłego dnia sun's! 

Bluzka      Spodnie      Buty      Choker      Pierścionki      Kolczyki

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny outfit szczególnie podoba misie bluzka pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://princessesx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane! Świetne rzeczy wybrałaś, zwłaszcza te sandały mi się podobają.

    Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i koszulka wymiatają! <3 Super stworzyłaś look :) Oczywiście poklikane ;) A tu parę cen dla zabicia wątpliwości :D 15.99 18.69 24.99 4.99 3.99 4.99 :) GENIALNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit! Sama bym się tak nie ubrała, ale na kimś z chęcią bym go zobaczyła :)
    Miłego dnia,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się kolczyki, reszta to nie mój styl :)
    Poklikane :>

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie to zycie 💕 Oczywiscie poklikane:)
    Nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się mnie posłuchałaś! Ciekawie to wygląda! Supcio look ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko tak idealnie pasuje! Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kolczyki :) sama nie mam dziurek wiec nie ponoszę sobie takich .. W sumie to bez dziurek bedzie trudno nosic jakiekolwiek kolczyki :p hehe Pozdrawiam ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja na prawdę jest cudna. Uwielbiam taki styl <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze stylizacją trafiłaś w 100% w mój gust!
    Poklikałam w linki. Pozdrawiam
    http://juliamelnyczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny outfit! sama chciałabym, żeby zagościł w mojej szafie ♥
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne rzeczy wybrałaś <3
    Poklikałam :*

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ! http://podrozwnieznanemiejsca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń