piątek, 1 lipca 2016

Prom propositions

Nie wiem co mnie ostatnio podkusiło, ale zaczęłam szukać wyjściowych sukienek. Przypomniały mi się słowa starszych koleżanek "sukienki na połowinki lepiej szukaj wcześniej bo obudzisz się z ręką w nocniku". No więc tak też się stało. Myślę, że nie tylko ja jestem w takiej sytuacji, że już niedługo taka sukienka mi się przyda więc postanowiłam zrobić dla Was post z takimi propozycjami. Sukienek szukałam na stronie Babyonlinedress.fr i szczerze powiem, że w niektórych się zakochałam. Wybór jest ogromny, i jeśli chcesz poczuć się jak księżniczka to nigdzie indziej nie znajdziesz tak bajecznych sukienek. Ja wybrałam jednak coś bardziej prostego co każdemu raczej przypadnie do gustu.
 KLIK               KLIK              KLIK
Pierwsza sukienka czyli typowa mała czarna. Delikatne koronkowe wstawki i cienkie ramiączka bardzo mnie zauroczyły. Druga propozycja, oczywiście zakochałam się w jej kolorze. Skromna, ale jednak ma w sobie coś przyciągającego. Trzecia sukienka podoba mi się najbardziej. Długa z ciekawie wyciętymi plecami. Coś co ja lubię. W ostatnich sukienkach bardzo zainteresowały mnie również plecy. Znowu się do nich przyczepię! No ale cóż... Lubię takie ozdoby. Czwarta ma bardzo ciekawy dekolt i pasujący złoty pasek. Piąta propozycja jest natomiast grzeczna. Bardziej pasuje na galowe uroczystości w szkole, ale podoba mi się to, że jest bardzo elegancka.
KLIK              KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz