środa, 15 czerwca 2016

My vintage style | Wishlist

Hi Suns! Dzisiaj mam dla Was szybki wpis z małą inspiracją ode mnie. Inspiracja na letnią stylizacje. Długo szukałam czegoś odpowiedniego na lato i w końcu znalazłam coś dla siebie! 
Bardzo spodobała mi się ta granatowa sukienka. Jest kompletnie w moim stylu, po prostu się w niej zakochałam. Myślę, że idealnie pasuje do niej czarny kapelusz. Jest to już trochę oklepany dodatek jednak mimo wszystko bardzo mi się podoba. Idąc dalej w czerń dobrałam przesłodki skórzany plecak. Następnie buty! Białe hmm... tenisówki? Myślę, że są to tenisówki. Przyznam, że nie znam się na butach, ale te przypominają mi sneakersy od Michaela Korsa (Tu). Strasznie podoba mi się ten kolaż! Coraz bardziej lubię dobierać do siebie jakieś ubrania i łączyć je w całość. Bardzo satysfakcjonujące zajęcie. Linki do wszystkich produktów zostawiam Wam tu i miło by było gdybyście w nie zajrzeli :* Życzę miłego tygodnia!


3 komentarze:

  1. Piękna stylizacja :)
    obserwuje
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/ możesz zaobserwować :P

    OdpowiedzUsuń