czwartek, 7 kwietnia 2016

Spring

Zdjęcie sprzed roku jeszcze w starym pokoju! Byłam słodsza #paletumblrgirl
Po moim ostatnim poście można wywnioskować, że poczułam wiosnę. Zadałam Wam pytanie jaki jest Wasz sposób na powitanie wiosny i oczywiście komentarz ''zdjąć kurtkę'' jest najbardziej sprawdzony.  No więc czas zmienić zawartość swojej szafy z ciepłych swetrów na bardziej przewiewne rzeczy. Przygotowałam dla Was Z pomocą firmy Dresslink kilka rzeczy, które według mnie świetnie opisują trendy przychodzące tej wiosny. 
Okulary! Po przeglądzie wielu pism i stron myślę, że przeważać będą okrągłe okulary w stylu lenonków. Mam już kilka na oku więc niedługo znajdą się w mojej kolekcji!  1- KLIK
Wybrałam zamszową koszulkę bo ten materiał totalnie wpadł w mój gust i czuję, że będzie coraz częściej spotykany na ulicach. Poza tym sam krój bluzki jest bardzo gustowny. 2- KLIK   
Co do butów i biżuterii wybrałam to co jest w moim guście nie kierując się tym co jest modne. Duże naszyjniki i buty trochę w stylu martensów. 4- KLIK
Klasycznie na zakończenie dżinsowe spodenki. Moją uwagę przyciągnął ich wysoki stan. 5- KLIK
Mam nadzieję, że coś z tych rzeczy wpadło również w Wasz gust i oczywiście linków nie zostawiam do wymuszania kliknięć. Jeśli coś Wam się podoba to po prostu klikajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz