poniedziałek, 18 kwietnia 2016

LBA

Zostałam nominowana przez Karolinę do odpowiedzenia na kilka wybranych przeze mnie najciekawszych pytań.  Jeśli chcecie się o mnie czegoś dowiedzieć zapraszam do czytania! 
 Myślę, że jest to pewnego rodzaju oderwanie się od codziennej nudy i szarych zainteresowań. Blog jest dla mnie ''miejscem'' gdzie mogę swobodnie wyrazić swoje zdanie i spełniać się w tym co lubię robić.
Próbuje pokazywać to jaką jestem osobą przez zachowanie. Chce żeby nowo poznana osoba  wiedziała mniej więcej jakim człowiekiem jestem. Próbuję wyrażać siebie oczywiście też przez swój ubiór. Jestem osobą ''kolorową'' tak to nazwę więc staram się pokazać to przez to w co się ubieram.
 Pytanie podejrzewam zostało wymyślone przez kogoś kto strzeże się przed jakimikolwiek współpracami i myśli że każdy kto ową współpracę nawiązał najzwyczajniej się sprzedał. Myślę, że większość blogerek chce nawiązać z kimś współpracę i według mnie jest to bardzo pozytywna cecha u twórcy. Daje to kopa do tworzenia. Są oczywiście wyjątki, bo jeśli komuś zależy tylko na ubraniach   a nie na stworzeniu ciekawego posta dla czytelnika, to słabo. 
 Uwielbiam! Dla mnie odrywanie się od rzeczywistości jest czymś bardzo ważnym i podróżowanie to najlepszy sposób oderwania się!
 Joyland. Jest to książka przez którą nie mogłam spać. Przeczytałam ją w trzy dni bo tak bardzo mnie wciągnęła. Stephen King jest jednym z moich ulubionych pisarzy więc to też sprawiło że tak podobała mi się ta książka. Chętnie do niej wrócę chociaż muszę przyznać, że nie czytam za dużo a warto.
Próbuję nie mieć zbyt dużo inspiracji by nadal w tym wszystkim być sobą a nie kopią czegoś. Jednak ten blog jest warty bycia inspiracją Le-happy. Oczywiście jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym co mi się podoba zapraszam na tumblra! TO JEST TO





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz