środa, 13 stycznia 2016

Hold On




Czy tylko dla mnie każdy dzień wygląda tak samo i wszystko staje się rutyną? Wstaje, jest ciemno, wracam ze szkoły, jest ciemno. Brak słońca jest dla mnie okropny. Pocieszam się tylko tym, że będzie coraz jaśniej! Przez jakiś czas miałam tendencje do jeszcze większego dołowania się... jak? Wszystko przez Skins! Nie oglądajcie tego zimą! Wciągnęłam się, ale stwierdziłam, że ten serial za bardziej mnie dołuje i dokończę go w lato. 


Jak radzić sobie z takim dołkiem? Wyrwać się z rutyny! Może zamiast ze szkoły wprost do domu wyjdź z ludźmi z klasy na kawę czy jakieś jedzenie. Nie ograniczajcie się wyłącznie do spotkań w szkole! Lepiej się poznacie i na pewno miło spędzicie czas. Moim drugim sposobem na doła jest oglądanie vine's. Szukam na YT jakiś zbiorów filmików i zalewam się łzami śmiechu. Wyżyj się! Pograj w agar.io, zjedz  kogoś i denerwuj się o każdą bombę! Nie jestem dobrym doradcą...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz