niedziela, 24 stycznia 2016

Grunge Cat's Eyes



Makijaż grunge kojarzy mi się z ciemnymi kolorami jednak przy mojej karnacji ciemne usta i ciemne oczy wyglądają bardzo niekorzystnie, dlatego postanowiłam tylko delikatnie podkreślić oczy i skupić się na ustach. Niestety aparat bardzo rozjaśnił cały makijaż, oczy były ciemniejsze, a usta wpadały w brąz, a tu wyglądają jak czerwone! Ale to nic! Zaczynajmy :)


Skupiłam się na zimnych kolorach i właśnie nimi podkreśliłam załamanie górnej powieki. Następnie czarnym cieniem namalowałam kreskę, którą rozmyłam i podkreśliłam czarną kreską i tuszem. Na usta nałożyłam najciemniejszy kolor jaki znajduje się w mojej ''kolekcji''. Zamiast bronzera użyłam... cienia i długo go rozcierałam co dało według mnie cudowny efekt! Starałam się z niczym nie przesadzać w tym makijażu żeby bez wstydu móc wyjść na ulice i udało mi się to.

Oczywiście makijaż tworzyłam pod ubiór, który wybrałam. Luźny sweter, spodnie z wysokim stanem i zamiennicy krótkich martensów z HM idealnie do siebie pasują.
Upięłam dwa koczki, nałożyłam masę pierścionków i wszystko gotowe.

Powodzenia :*



1 komentarz:

  1. Śliczny makijaż!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń