wtorek, 8 grudnia 2015

Konkurs ❤️


Hej wszystkim. Po tytule posta możecie się już domyślać co dla was przygotowałam. Tak jest to konkurs ale nie taki zwykły. Będzie to konkurs z nagrodami oczywiście a w tych nagrodach znajdą się paczki. Bo wraz z Olą z Bloga Ola-mylifestyle organizujemy konkurs. Jeśli nie widzieliście jej bloga to serdecznie zapraszam. Ola jest przemiłą osóbką i prowadzi na prawdę świetnego bloga! Jeszcze raz zachęcam was do odwiedzenia. 

Oczywiście czas na zasady i informacje o konkursie:

Konkurs będzie trwał od 11.12 do 22.12 i losowanie odbędzie się 22.12. o 18.00.

Warunki : 
Zaobserwować mój blog. 
Zaobserwować blog Oli
A także zaobserwować nasze ig : 
Oli- It_smile

Co trzeba zrobić : 
W komentarzu napisać :
Obserwuję blog jako-(link do bloga lub Twoja nazwa)
Obserwuję ig jako-(nazwa ig)
E- mail- (Twój adres e-mail)

Nagrody : 
Nagrody według mnie są godne uwagi. Razem z Olą ustaliłyśmy że wygraną będzie świąteczna paczka od nas a główną nagrodą będzie książka ABC Mojego Stylu + parę fajnych gadżetów od każdej z nas, których zdjęcia są niżej. Do tego będzie można wygrać post promujący u mnie jak i Oli. 






Starałam się przy wyborze prezentów i jak na pierwszy konkurs w moim wykonaniu są według mnie zachęcające! Jedyne co musicie zrobić to nas zaobserwować. Proste :)

Ile osób wygra : 
Wygrywa 1 osoba poprzez losowanie. Z zwycięzcą skontaktujemy się poprzez e-maila. Jeśli wylosowana osoba nie odpisze w ciągu 2 dni to losujemy kolejną osobę. Więc radziłabym sprawdzać poczte 22.12 :))

 Powodzenia wszystkim.
 Mam nadzieję że taki konkurs spodobał się wam i weźmiecie w nim chętnie udział. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz