środa, 2 grudnia 2015

Hello




Każdy weekend to wytchnienie. W końcu mam czas dla siebie i mogę sobie pozwolić na siedzenie do późna, a uwielbiam takie ,,nieprzespane noce''. Od razu kojarzą mi się z wakacjami. Ciepły sweter skarpety i mleko czekoladowe, mój sposób na szczęście. W końcu czuje się dobrze i nie jestem zdołowana!



Wszystko przypomina nam, że święta zbliżają się dużymi krokami. Galerie, telewizja, internet... wszystko zasypane świętami! Według mnie koniec listopada to jeszcze za wcześnie na ogłaszanie tego! Muszę chyba zacząć myśleć nad prezentami dla rodziny i przyjaciół... Jestem ciekawa co Wy planujecie :)




Muszę się pochwalić, że zabrałam się za porządki... jak na razie tylko szafy. Ale to już coś! Wywiesiłam tylko to co noszę a zapomniane przeze mnie rzeczy spakowałam do toreb (okazało się, że było tego sporo) i prawdopodobnie część oddam dla swojej ukochanej Ninki a część sprzedam. 
Cały czas siedzę na łóżku i myślę co tu jeszcze zmienić! Gdzie mogę posprzątać i zrobić więcej miejsca... chyba właśnie zabiorę się za sprzątanie kolejnych półek! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz