sobota, 14 listopada 2015

Depresja Jesienna 2015


No i wczułam się w jesienny klimat. Zły humor, złe dni, zła ja. Sama tego nie zauważyłam, po prostu ludzie zaczęli się pytać czy coś mi się stało i dlaczego jestem smutna cały czas. Zauważyłam, że pogoda ma na mnie duży wpływ. Słońce daje mi dużo energii i chęci do robienia czegokolwiek, jednak wszechobecna szarość mocno mnie przybija. Jesień w moich wyobrażeniach wyglądała trochę inaczej. Rzucanie kolorowymi liśćmi z roześmianą miną, wieczory przy kominku w przytulnym kocu i przy świetnej książce, spacery ze słuchawkami i samą sobą rozmyślającą jakie ciasteczka upiec tego wieczoru.





Jebać. Nie mam kominka i jestem za leniwa na spacery. Nie wierzcie tej dziwczynie ze zdjęć, ten uśmiech jest fałszywy (oczywiście żartuje). Jedyne co umiem zrobić to babeczki z proszku a to nie jest osiągnięcie. Zamiast książki poszłam na łatwizne i wciągnęłam się w kolejny serial. Jestem beznadziejna ale naprawde mi z tym dobrze. Mam w sobie dużo motywacji. Mam zamiar ćwiczyć nie tylko swoje ciało ale też umiejętności kucharskie! Chcieć to móc. Najważniejszy jest i tak uśmiech. Trzeba mieć osoby, które potrafią go wywołać i chęci żeby go zatrzymać na jak najdłużej.

Szalik- Stradivarius



5 komentarzy:

  1. Szalik jest prześliczny-cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    OBSERWUJĘ!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety depresja jesienna dopada wiele osób. Ja na swoim blogu mam nawet wpis jak sobie radzić z jesienną chandrą.
    Ja sama dzisiaj mam beznadziejny nastrój, jest zimno, deszczowo i nic mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesteś beznadziejna a seriale to nic złego :D wbrew pozorom one też wpływają na naszą wyobraźnie.
    Chociaż przyznam, że też mam czasami ( no dobra często :P ) beznadziejny humor.

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm mi tez troche ta jesienna deprecha sie udzielila :/

    OdpowiedzUsuń