piątek, 9 października 2015

How Hard I Try




Piątkowy wieczór jest idealnym czasem na pisanie do samej siebie. Nie mam tego ciężkiego uczucia, że ciągle mam coś do zrobienia. Czuję, że ten weekend będzie przeleżany w łóżku. Zawsze po tygodniu jestem strasznie zmęczona i marzę o tym żeby wtulić się w kołdrę.

Może spędzić ten krótki czas w gronie znajomych wcinając pizzę, albo delektować się samotnymi spacerami i słuchaniem starych piosenek. Osobiście wolę pierwszą opcję co nie oznacza, że nie przyda mi się czasami samotność. Trochę przemyśleń i relaksu.

Szalik-Stradivarius
Płaszcz-ZARA x czas temu
Bluza-ZARA




Czy tylko mi tak trudno przejść z lata na jesień? Uwielbiam lato (do 25' wytrzymuje!) a teraz tak nagle zrobiło się zimno. Jesień… dla mnie to oznacza ciągłe smarkanie, szarość i siedzenie w domu.
Ale jak zawsze trzeba szukać plusów! Kto nie lubi owinąć się kocem w zimny wieczór i siedzieć pod kaloryferem? Ten czas jest idealny na nadrobienie zaległości w ulubionym serialu czy wciągnięcie się w książkę.
Muszę jeszcze dodać, że bardzo spodobały mi się te zdjęcia! Są takie… jesienne.


11 komentarzy:

  1. Świetny post a zdjęcia na prawdę śliczne :)
    http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na tak młody wiek masz bardzo dużą zdolność pisania :) Podobają mi się też Twoje zdjęcia oraz ten jesienny outfit! Dopiero zaczynam ze swoim blogiem http://soniaswiatek.blogspot.com/
    i będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. hey, to znów ja, nastąpiły małe zmiany jeśli chodzi o mój blog, nowy adres: www.plavinka.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ♥
    Świetny blog :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy post na www.plavinka.blogspot.com
    tym razem - podróże! zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz:)
    Pizza ze znajomymi super opcja, a i samotny spacer mi się podoba:)
    Też nie mogę przestawić się z lata na chłodną jesień, eh
    Obserwuję:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. nowości na plavinka.blogspot.com ;) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :* . Ja na weekend jedyne co zawsze pragne to spać przynajmniej 10h! Fajny post ;)

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też ostatnio spędzam weekendy w łóżku. takie uroki jesieni. przynajmniej można nadrobić książkowe i serialowe zaległości :)
    piękne zdjęcia i świetny szaliczek!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten szalik, bardzo lubię motyw kraty na szalikach :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń